logo befit - napoje aloesowe

 

Regulamin:

 

1. Zamówienia przyjmowane są przez całą dobę;

2. Przesyłki nadaję w dni robocze od poniedziałku do piątku; Odbiór osobisty po wcześniejszym umówieniu się.

3. Jeżeli kupujesz kilka produktów wysyłam je w jednej paczce.

4. Akceptuję płatności przez Allegro lub na moje konto przelewem tradycyjnym. Należy pamiętać że wysyłki są realizowane dopiero po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie, więc jeśli wybierasz formę przelewu tradycyjnego musisz się liczyć z tym, że przelew może iść nawet 3 dni.

5. Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty  otrzymania przesyłki. Zwrotu klient dokonuje na własny koszt, chyba że zdecyduję inaczej.

6. Jeśli otrzymasz towar uszkodzony (co zawsze może się zdarzyć wskutek uszkodzeń mechanicznych w transporcie bądź też towar może posiadać braki , których wcześniej nie dostrzegłam), nie wystawiaj komentarza tylko koniecznie skontaktuj się ze nami. Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu +48 22 302 59 09

7. W przypadku przesyłki pobraniowej przed opłaceniem kwoty pobrania i pokwitowaniem odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

8. Reklamacje należy wysyłać na adres BTL Solutions Advertising Agency ul.. Aluzyjna 25E lok 1, 03-149 Warszawa, PL , kontakt@btl-solutions.pl

1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Pamiętaj o podpisie. Towar do zwrotu lub wymiany wysyłasz na swój koszt.

2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

PŁATNOŚCI:

Konto PKO S.A  05 1020 1013 0000 0202 0284 1617

Dane sprzedawcy:

BTL Solutions Krzysztof Kanowski

ul.. Aluzyjna 33c/512

03-149 Warszawa, PL

 

Adres:

BTL Solutions

ul. Aluzyjna 33c/512

03-149 Warszawa

tel. +48 22 302 59 09

kontakt@btl-solutions.pl